poniedziałek, 5 stycznia 2015

Christmas Gifts

Witajcie w Nowym Roku :) !
Wyspani, najedzeni, wytańczeni, zrelaksowani. Po wyleczonym kacu sylwestrowym, nadrobionych filmach, po tradycyjnym, corocznym maratonie z Kevin'em wróciliście do normalnego trybu życia i pracy:)
Z Nowym Rokiem postanowiłam częściej publikować posty bo wiem że to różnie bywa:)
Jakiś czas temu obiecałam Wam pochwalić się świątecznymi prezentami, które wykonałam dla swoich przyjaciół. Są to notatniki wykonane z szarej, grubej tektury. Ich wnętrze stanowią zszyte kartki mojego ukochanego szarego papieru. Co jakiś czas pojawia się na jednej z nich jakiś miły, rozweselający akcent w postaci małego rysuneczku lub jakiegoś zabawnego powiedzonka, które jest ściśle związane z konkretną osobą która zostanie obdarowana konkretnym zeszytem. Okładki wykonane czarnym pisakiem. 
Do zeszytów w zestawie powstały także drobne pudełeczka/ przyborniki na różne bzdury. W tym celu wykorzystałam stare pudełka po farbach olejnych, trochę pakowego papieru i cienkopisa.
Ostatnią rzeczą są urocze zakładki do książek z jeżykami- jedna tradycyjna i dwie rogowe :)
A wyszło tak: 






























2 komentarze :

  1. Zgrabnie, zgrabnie proszę Pani! Na decobazaarze i innych tego typu portalach wystawiać się :D Ścisk!

    OdpowiedzUsuń