wtorek, 16 grudnia 2014

W Dolinie Muminków

Hej! 
Wybaczcie mi ostatni zastój spowodowany przygotowywaniem świątecznych prezentów. Mam oczywiście zamiar pochwalić się Wam tym co wykonałam ale dopiero w swoim czasie:)
Póki co, korzystam z okazji by pokazać Wam co dostałam dosłownie kilka dni temu. 
Ukochane przez miliony dzieci( w tym i mnie) na całym świecie: książki i serial animowany powstały na ich motywach.
Tove Jansson była nie tylko autorką Muminków, ale także uzdolnioną malarką i rysowniczką komiksową a jej ilustracje pojawiły się w powieściach: J.R.R. Tolkiena ''Hobbit, czyli tam i z powrotem'' i ''Alicja w Krainie Czarów'' Lewisa Carolla.
Mój regał ''zasiliły'' dwie z dziewięciu pozycji, będących serią o tych miłych, ''podusiowych'' trollach- ''Kometa nad Doliną Muminków'' oraz ostatnia z nich- ''Dolina Muminków w listopadzie''.
Obie książeczki mają po około 160 stron i są bogato ilustrowane przepięknymi obrazkami pani Tove.
W sam raz dla mnie a przy najbliższej okazji sprawię sobie resztę powieści :)
Oglądajcie ilustracje a ja lecę czytać. Tymczasem! :)



Tove Jansson z Muminkami


Malarstwo


Hobbit


Alicja













PS. Taki kubeczek byłby super prezentem pod choinkę:) Znalezione na: http://moominfans.com




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz