niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczna dekoracja

Hej!
Dziś dość nietypowo, bo nie pokażę żadnej ilustracji. Przychodzę z pomysłem dekoracji świątecznej. Jestem fanką prostoty i kreatywnego wykorzystywania przedmiotów, które można znaleźć wszędzie, nawet na ziemi- i to dosłownie. Szukałam jakichś ciekawych pomysłów na udekorowanie wnętrz. Część rzeczy kupiłam a część wykonałam własnoręcznie. W tym celu wybrałam się do małego lasku w poszukiwaniu niewielkich gałęzi, z których można zrobić coś na zasadzie girlandy  lub stroika. Ostatecznie po zebraniu wszystkiego i przyjściu do domu, zdecydowałam że przytnę wszystkie do mniej więcej równej długości, zwiąże, podwiążę pod niekoniecznie ładną lampą sufitową i coś na owym ''czymś'' zawieszę. Zawieszki kupione nie mam pojęcia gdzie i bardzo dawno temu. Myślę że efekt końcowy dobry, przynajmniej ja zawsze lubiłam tego typu elementy natury w świątecznych dekoracjach:)




  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz