poniedziałek, 6 października 2014

STICKY ICKY

Od dłuższego czasu jestem wielką fanką wlepek. Zarwane ze słupa/ latarnii/ ściany budynku, wklajam do swojego albumu. Mam jeden w pełni zapełniony, kolejny jeszcze czeka. W międzyczasie mój chłopak postanowił sprezentować mi pewien o którym marzyłam od jakiegoś czasu. 
Jest to ponad 200 projektów wlepek wykonanych w najróżniejszych technikach. Od ołówka, farb i pisaków po wektory. Kolorowe, czarno- białe. Na papierze samoprzylepnym pokrytym folią dla dodatkowej ochrony. Wszystko spięte w formie minimalistycznej książeczki- albumu z białą okładką i pięknie tłoczonym tytułem ''STICKY ICKY''. Dodatkową atrakcię może stanowić możliwość ''wyprodukowania'' własnych, autorskich wlepek, ponieważ pod koniec albumu przewidziano 13 wolnych pól, gładkich, również na samoprzylepnym papierze, na których można się swobodnie ''wyżyć''. Ja napewno skorzystam z tej możliwości i kiedy stworzę coś ciekawego obiecuję że się pochwalę :)
Ostatnie strony albumu zawierają również spis wszystkich artystów którzy przyczynili się do powstania ksiażki i których projekty w niej zamieszczono.  
Gdybyście byli zainteresowani nabyciem owego albumu, istnieje możliwość zamówienia i zakupienia go bezpośrednio na stronie Sticky Icky:

http://sticky-icky.eu/

lub jeśli mieszkacie w Katowicach lub okolicach to polecam odwiedzić Geszeft na ulicy Morcinka 23-25  



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz