czwartek, 2 października 2014

Skandynawia

Przygotowując dla Was tego posta chciałam skupić się na najbardziej charakterystycznych dla mnie elementach krajobrazu Skandynawii.
Wiadomo że każdy rejon świata ma swój indywidualny rys- dla Szkocji będą to przede wszystkim rezległe pastwiska, góry i jeziora. Dla Wietnamu poletka ryżowe i mogoty.
Skandynawia zawsze stanowiła dla mnie krainę odległą, pełną tajemnic i specyficznej magii cięzkiej do jednoznacznego zdefiniowania. Zachwycił mnie jej surowy klimat i ten ogólny mrok. Postanowiłam wybrać 6 motywów, które wg. mnie najbardziej oddają jej klimat. 







Wyspa Ellidaey- Islandia (wg. mnie to też Skandynawia)





Poprostu zwykły las, gdzieś tam w Norwegii 




Kry lodu na dalekich wodach Islandii 




Fiordy w Norwegii




Renifer we Finlandii




Stary drewniany kościół w miejscowości Borgund w Norwegii



PS. Zorza polarna jeszcze nie wychodzi mi tak ładnie jakbym chciała więc pominęłam ten element i stwierdziłam że Ikee też sobie daruję :P dla klimatu dodatkowo posyłam Wam :


  ENJOY! :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz