piątek, 26 września 2014

Projekty tatuaży

W swoich zbiorach prac mam też kilka, które dobrze sprawdziłyby się jako gotowe projekty tatuaży. Jako że kiedyś troche ''liznęłam'' temat i podziałałam i na tym polu, mam o tym jako takie pojęcie :). Są to rysunki proste, w technice czarno- białej( jak juz chyba zdążyliście zauważyć takie tu dominują i najbardziej mi odpowiadają :D), mniej lub bardziej realistyczne. Ale zawsze musi pojawić się solidny KONTUR- tak jest. Uwielbiam pewną mocną i zdecydowaną linię, którą wykańczam większość swoich prac. Materiały te które zwykle stosuję- bez zbytniego szału. Tusz, ołówek lub czarna kredka, cienkie cienkopisy do bardziej precyzyjnych szczegółów. Narazie tyle mi wystarczy. Tematyka różnorodna- jak widać :)


1.



2. (ach te łuski :P)





3. :3




4.




5.





6.





7.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz